Though you’re far away, I am here to stay

Idag mötte jag Olivia inne i stan för lite shopping och sedan fika på Kafe Station och en massa catch up.
Det blir alltid en massa att ta igen varje gång vi ses, där är tyvärr för sällan helt enkelt men det är alltid lika kul att träffa denna underbara tjej!
Nått annat vettigt har det inte blivit gjort ikväll, skönt att bara vara hemma och ta det lugnt.
Har haft världens sug efter Cola hela kvällen också och kom på det efter att Ica stängde också.. Kanske dags att dra ner på Colakonsumtionen..
I morgon ska jag möta Andrea på gymmet klockan 13.00, sen är det plugg och tvätt som står på schemat för resten av dagen, jätte kul! Så det är nog dags för mig att sova, ska bara visa jeansen jag köpte i ett nytt inlägg innan.

Later krokodil


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0