Now you’re in New York, these streets will make you feel brand new



Zacharias har fått leka med min dator idag. 

Nu sitter man här mitt ute i skogen, det är mer busch här än i bushen, vi bor liksom utanför bushen.
Den enda teckningen som finns är i det rummet där jag och Jesper sover och allra bäst är det på ett bord mitt i rummet. Yrvädret Ias har varit i farten ända sedan jag och Jesper klev upp vid tio, tror fasiken i mig att ungen inte suttit ner en sekund på hela dagen. Jag har fått vara flygplan, bebis och en stor pojke idag.
Nu sitter jag och Jesper i våran säng och jag håller på att hjälpa honom att skriva en novell som den snälla syster jag är.
På torsdag åker vi hem igen men det är nästa så att jag önskar att vi kunde åka hem nu.
Jag har sådant träningssug så jag vet inte vad. Tänk att ni får höra det från mig!?
Speciellt Sofia borde ju skratta när hon läser det här.
Men nu ska jag hjälpa honom att avsluta novellen så att vi kan sova någon gång, är helt slut.


Kommentarer
Postat av: linn

haha jaha :D



det är inte så konstigt att du har träningssug, du har ju blivit en hurtbulle ;)

2009-10-28 @ 10:25:16
URL: http://linnstenlund.blogg.se/
Postat av: sofialedin

du är faaanimig knäppp!

2009-10-28 @ 22:28:40
URL: http://sofialediin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0