Now you don’t need the money when u look like that, do ya hunny

Den här dagen känns som världens längsta och än ska jag inte lägga mig.
Jag är inne i nått effektivt när det gäller pluggandet till svenska provet så jag tänker inte sluta.
Jag har noll inspiration till vad jag ska blogga om, tankarna ligger på annat håll.
Tusen grejer i skolan och inte blir det mindre, kan ju lova att lovet är efterlängtat.
Då blir det en tripp upp till skogen och hälsa på mamma.
Från det ena till det andra, jag har börjat fungera igen på att skaffa en kattunge så Misse the kisse kan få lite sällskap. Får se hur det blir, måste överlägga lite med mami om det.
Men nackdelen med att börja titta på blocken är att ungefär hälften av alla kattungar får mitt hjärta att smälta.
Kan man inte ta allihopa?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0