My heart is under arrest again, but I break loose

Bilden är från förra året när vi skulle fika fikabuffé och fira Millan. Satan i gatan vad tiden går fort! Det här var 15 oktober och vi hade nyss lärt känna varandra.

Nu är ett av veckans två prov avklarade, känns sjukt skönt och lovet kommer närmare. Men inte än, nej först måste man plugga till geologiprovet. Men det känns skönt att ha något att se fram emot under lovet, på lördag ska Millan firas! Sen blir det en sväng till mami som för övrigt brytigt fingrarna när hon fastnade i jättehästens grimma. Denna häst verkar bara ge otur, jag har ju ett fint ärr på hakan som tur nog inte syns så mycket.

Från det ena till det andra, var och cyklade runt på Haga idag men det var ingen inne dit jag skulle så jag cyklade till Coop, köpte godis och gjorde ett nytt försök men icket. Höll på att frysa ihjäl så det vara bara att cykla hemåt men jag får göra ett nytt försök i morgon. Varför jag var där får ni se på lördag (kanske).

Nu ska det pluggas geologi som aldrig förr!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0