I’m starting to feel just a little abused like a coffee machine in an office



Bilden är från min, Andrea och Fannys resa till Leksand. Jag längtar verkligen tillbaka!

Efter en god lunch på Subway följde Andrea mig på Synsam, jag måste hitta ett par glasögon!
Hittade två favoriter, ett par från Tiger of Sweden och ett par från Karl Lagerfeld tror jag det var. Får väl se vad pappa säger om det.. Ska finkamma de resterande optikerna, för glasögon måste jag bara ha nu!
Pratade med mamma idag också och jag blir nog troligen med kattbebis snart.
Känner att det är dags att ge Misse ett syskon, haha, nää men jag tycker att han borde fått lite sällskap så det är väl bara att börja leta. Jag har dock kravet att katten måste vara svart, vilket visar sig vara ett högt krav, för många svarta katter finns det verklgien inte.
Men nu pluggpluggpluggpluggggg, innan jag sticker iväg till travet för att jobba med Andrea.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0