If I hurt you then I hate myself

Det känns som att det var ett tag sedan jag bloggade, fast det var nog iförrgår.
Mitt internet bestämde sig ialla fall för att inte fungera igår så jag fick roa mig med annat.
Är hos pappa nu men jag kollade när jag kom hem och tydligen funkar det igen.
Idag vad också sista dagen på Draggen på typ ett år om man inte räknar med idrott och iv valen.
Är jag den enda som tycker att det ska bli ganska spännande att börja på mimer?
Efter skolan gick jag och Linn en sväng på stan och jag prövade mina absolut favoriter just nu, skorna från
Nilsson! Är det möjligt att bli kär i ett par skor? I så fall har jag det. 
Jag ska försöka få dem i julklapp.
Linn provade också ett par sjukt snygga skor, hoppas hon köper dom!  
Ajaa, ikväll blir det en lugn kväll med Idol, alla är ovanligt bra i år! Och tack gode gud har Camilla åkt ut.
men nu måste jag rusa, pappa kom just hem med maten. Det blir indiskt! gott gott

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0