I took my love down to Violet Hill, there we sat in snow

Idag kom den där snubben fram till mig igen, han som kom fram sist när jag och Andrea gymmade.
Jag höll på att dö och självklart så hade Andrea precis gått på toa.
Men med bestämda steg och mobilen i högsta hugg gick han genom gymmet och ställer sig 30 cm från mig och alla i hela gymmet började glo. hahah
Här är konversationen i stora drag

Han: Jag skulle vilja lära känna dig
Jag: Va?
Han: Jag skulle vilja lära känna dig
Jag: Jaha.. Men jag är inte intresserad
Han: Är du inte? Varför är du inte det? Är det något speciellt?
Jag: Nej, jag är bara inte intresserad
Han: Men varför är du inte det? Är det någ..
Jag: Nej, jag är bara inte intresserad
Han: Men jag skulle vilja..
Jag: Nej, jag är ju inte intresserad
Han: Nähe, okeej. Men jag är så blyg så jag har inte vågat prata
Jag: Jaha
Han: Men varför var du så sur förut idag?
Jag: Va? Jag var inte sur
Han: Men varför var du så sur då? Har jag gjort..
Jag: Du har inte gjort något
Han: Men förlåt då, förlåt om jag har gjort något fel
Jag: Du har inte gjort något fel
Han: Men förlåt
Jag: Men du har ju inte gjort något fel!
Han: Jahaa, jaa men okej, jaa, joo, men jaa hej då
Jag: Hej då


Kommentarer
Postat av: Frida

Hahaha, han lät som en telefonförsäljare ahahahhahhaha och du med " nej men jag är inte intresserad" hahahahahha jag dör

2009-10-25 @ 23:28:25
URL: http://fridaakj.blogg.se/
Postat av: linn

hahahah vad kul

2009-10-26 @ 10:37:50
URL: http://linnstenlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0