Healing scars with my guitar



Bild från sist när vi var hos Linn, för ett år sedan

Idol har precis slutat och snart börjar det väl någon film, jag hoppas på någon bra.
Annars så har jag laddat ner Skönheten och Odjuret, haha.
En plansch från filmen satt i taket när jag var hos tandläkaren häromdagen och jag fick världens lust att se filmen.
Har typ bara sett den en gång eftersom att jag var så rädd för odjuret när jag var liten så nu är det väl på tiden.
I morgon ska jag och Andrea först träna Afropower och sedan gymma någon timme innan det bär av till Vännäsby med alla underbara flickor!
Det blir ingen maskerad för oss utan myskväll med film och pizza. lovely


Kommentarer
Postat av: Andrea

Sara, du vet hur mycket jag hatar bilden!!!

hur kan du?

2009-10-30 @ 23:14:06
URL: http://drey.blogg.se/
Postat av: limpan ju

Oj, vad vårt vardagsrum har förändrats :O :O :O :O

jag längtar tills ni kommer :D:D

2009-10-31 @ 10:02:27
URL: http://linnstenlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0