Girl this ain't no dance flo', this a candy sto'

Kvällen har tillbringats i vindeln och hos Millan.
Vi firade henne med tacos, världens godaste tårta, sång och massa lekar.
Jag hade hur roligt som helst men tyvärr var vi tvungen att ta nio bussen hem eftersom att jag och Andrea ska upp tidigt i morgon. Så nu är jag på mitt favo place i världen, hos familjen Nilsson.
Vi ska nämligen på loppisen på travet och eftersom att vi kommer in en timme innan så kommer det bli riktigt kul. Det ska shoppas kan jag lova! 
Men nu ska jag lägga mig med Andrea och fortsätta se den konstiga filmen som går på tv4+
 


Kommentarer
Postat av: LINN

tack swanis!! :) hur gick det idag??? SMINKET??? VILL VETA

TELL ME LATER

2009-10-25 @ 13:37:40
URL: http://linnstenlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0