I hate this part right here, I just can't take your tears

Nu är jag hemma i Umeå igen, det är skönt men på samma gång hade det varit skönt att stanna. Att dessutom komma hem och veta om den här olyckan är hemskt. Det är så svårt att förstå att det hänt och att dessa personer är bort. Jag önskar att jag kunde trolla, trolla bort orden olycka och död, att orden inte fanns och att ingen visste vad det var.
Man får tänka en extra gång och kanske inte börja bråka med sina syskon för att dom går in i ens rum eller skrika på föräldrarna av någon anledning, nu låter jag som min pappa men poängen är att man aldrig kan veta när det händer och man ska vara duktig på att berätta för dem man älskar att man verkligen gör det!

Som sagt, jag är hemma igen. Det har varit otroligt skönt att komma bort i några dagar.
Halva lovet har ju för tusan gått! Men lite spännande blir det ju att vi börjar på Mimer.
Men nu ska jag äta upp andra halvan av min subwaymacka och sedan krypa ner i sängen och läsa min bok som ska vara utläst tills på måndag.

Ha en bra kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0