Every street you walk on, I leave tearstains on the ground



Bild från stuuuugan

Nu när jag kom ner och skulle tvätta så är det nån jäkel i huset som snott min tvättid, jaha?
Men snart var den maskinen klar så då ska jag gå och slänga ur tvätten. Okej, inte bokstavligen men.
Annars var jag och Andrea och tränade idag, det var några för många dagar sedan sen sist så det var skönt
Och tydligen är gymmet stället och man vill träffa killar!!
Nää, skämt o sido men det kom fram en inte alls snygg snubbe som tyvärr brukar vara där ofta och började prata med mig. Han tittade konstigt och frågade om det gick bra och jag trodde att han skulle påpeka att jag gjorde fel eller borde öka vikten men han sa inge mer och jag började prata med Andrea. När jag vänder mig tillbaka så står han typ 20 cm ifrån mig och säger: Jag vet inte om jag får säga det här men jag tycker du är jätte snygg.
Jag höll på dööö och Andrea började garva och fick arga blickar från hans kompis.
Vad fasiken gör man i en sådan situation?!? hahah
Jag kommer garva varje gång jag ser han nu.
´Nu ska jag springa ner och hoppas på att vem-det-nu-är inte har hunnit starta en ny maskin.

Ha en bra kväll!


Kommentarer
Postat av: Andrea

HAHAHAHAHHAHA alltså jag skrattar varje gång jag tänker på det!!! :D:D:D men ändå lite cred till honom som vågade säga det! och du bilden på jeansen är inte rättvisa, tusen gånger snyggare i verkligeheten! ses på skolan tomorrow, puss (L)

2009-10-18 @ 19:50:31
URL: http://drey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0