As my life flashes before my eyes I’m wondering, will I ever see another sunrise?






Nu sitter jag på bussen på väg till mami. De typiska stads människorna Sara och Jesper Swanström ska nu leva skogslivat i några dagar, klappa får, mata hästar, leta kottar, plocka bär och kolla på myrstackare. Nää, det stoppar faktiskt vid klappa får och mata hästar.
Men det blir kul att träffa mamma och hennes stora gipsade hand och dessutom är Ias där också.

Annars så var jag och Andrea och gymmade idag igen, träningsvärk på träningsvärk men det är bara skönt! Man vet ju att det har gett resultat som Limpan sa. Efter det blev det macka på Subway och presentshopping till mamma.
Snart är vi framme och det ska faktiskt bli skönt att komma bort i några dagar och hämta nya krafter.
Men nu ska jag återgå till att lyssna på min kära broder, han är ju singel and living the dream.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0