Ao we gon' keep keep climbin' till the mountain top

Jag är fortfarande vaken och säkert en timme till kommer det bli = död tjej i morgon.
Jag gruvar mig redan eftersom att jag vet hur dryg jag kommer bli, mest rädd är jag för Andrea.
Hon ska dessutom vara vaken hela natten, inte sova en enda minut är henne plan. Det betyder att jag kommer måsta bära henne till maten och sparka henne på benen för att hon kommer somna.
Nää, så illa kommer det nog inte vara men det här är inte kul, jag ber till gudarna att jag orkar kliva upp i morgon bara! Till råga på allt så känns inte som att jag lärt mig något.
Så vi får se hur det går men just nu bryr jag mig inte, ge mig bara lov så blir jag glad.
Nu ska jag förhöra Andrea för sista gången sen blir det sägen, i alla fall för min del.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0