And you've got a smile that could light up this whole town

Jag läste inlägget under, haha usch, man börjar ju undra hur det står till egentligen..
Dagen har varit ovanligt lugn och skön, Monica bjöd på fika och på geografin gjorde vi planscher, så här borde det vara oftare.
Nu har jag laddat upp med godis och en stor red bull, här ska det pluggas i många timmar.
Spanska och aerobic prov i morgon... inte taggat men det kommer säkert gå bra.
Och när det är avklarat så är det heeeeelg!! Kunde inte vara mer efterlängtat.
Det var inte alls det här jag skulle skriva, har gjort så mycket annat på datorn under tiden så jag har helt glömt vad det egentligen var jag skulle skriva.
Så istället för att snacka gojja ska jag försöka få i mig någon mat, nackdelen med allt detta godis gör att chansen att det blir någon middag för mig är väldigt liten..

Over and out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0