And I'll hear you scream again

Nu har jag packat det som går att packa, jag åker ju till mamma i morgon kväll, vilket jag hade glömt..
Har också hunnit städa lite, ska torka golvet nu och resten gör jag i morgon.
Något annat jag också hunnit med är att nästan ha tuttat eld på den här lägenheten, för andra gången dessutom..
Tydligen så funkar inte mikron och aluminiumformar så bra ihop.. Men ugnar och aluminiumformar funkar eftersom att pajen blivit gräddad i ugnen redan. Det är klurigt det där men jag hoppas bara att det inte blir en 3:e gången gillt haha.
Men nog om detta, nu ska jag leta klädinspiration och det allra viktigaste, prata tågluffning 2010 med Andrea!
Later!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0