You're moving too fast for me and I can't keep up with you


Jag har precis vaknat, råkade somna för två timmar sedan och nu sitter jag här helt pigg.
Men det kanske bara är bra för jag måste verkligen räkna matte eftersom att vi har prov på fredag och jag har börjat räkna om kapitlet idag... Åhhhhh, hata matte b!
Jag håller på att gå under.
Men det är väl bara att ta tag i saken, men först måste jag äta. Tyvärr mår jag illa på samma gång som jag är hungrig så får se om hungern eller illamåendet vinner. (Intresseklubben antecknar, eller hur?!)
Jag vill inget hellre än att det ska bli fredag och helg!
Tyvärr missar jag Idol men istället ska jag tillbringa kvällen men världens bästa flickor och bio!
Jag har ju burit omkring på biljetterna till premiären av New Moon i två veckor snart.
Jag känner mig hedrad att de låtit en virrpanna som mig ta hand om dem! Men det känns skönt med lite förtroende haha.
Dessutom så slutar vi tidigt tidigt tidigt så goaste Millan joinar mig, får se om vi har pengar så vi kan gå på en mysig liten middags date.
Och förresten Millan, om du läste förra inlägget så ser du ju att vi faktiskt kan kärleksförklara varandra i nytert tillstånd också ;)
Hungern vann så nu blir det maaaat


Kommentarer
Postat av: millprill

hhaahha jag såg det vännen ;) puss på dig ;) :*

2009-11-18 @ 08:36:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0