You can see it through my chest and I’m terrified but I’m not leaving

Igår var det ju skyltsöndag så enormt trötta men taggade begav sig jag och Sofia oss in till stan. Det var sjukt mycket folk och ganska hysteriskt men ändå lite mysigt på något vis. Man kunde köpa glögg på torget och de spelades julmusik. Men julkänslan den finns inte någonstans alls tror jag.. Köpte i alla fall fyra julklappar, skönt att ha en del bortgjort i alla fall. Men vad tusan köper man till sin pappa?! Idag är det då måndag, men det tror jag inte att någon missat. Geografiredovisning och läxförhör på NKn står på schemat denna vecka och jag vill inget hellre än att åka bort. Man går ju under i detta mörker. Sofia, jag hoppas, jag hoppas, jag hoppas

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0