What we do is innocent, just for fun and nothin' meant

EN PLUGGFRI VECKA!! Vad är felet?
Jag har gjort bort mina två redovisningar så nu har jag ingenting förutom en liten spanska text.
Men det tackar jag för!
Nu har vi ju också börjat på riktigt på mimer och jag vet inte längre vad jag ska tycka men det är väl okej, ge oss bara skåp!

Var och tränade på gymmet men också vattengympa (vet hur lame det låter men det är kul) och det var skönt skönt skönt. Jag tror att jag ska flytta dit.
Men nu sitter jag här i min stökiga lägenhet och har just ätit tacos, lite väl sent för middag kanske?
Jag har även ätit årets första lussebulle!! Det känns ganska mycket för tidigt men jag var bara tvungen. Fy sjutton vad tiden går fort. Nyss var det ju sommarlov och vi satt utanför ett tält på trästock typ.
Snart är det jul och ett nytt år igen.
Galet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0