Wake me up, I've been dreaming

Så var denna helg också slut, i morgon börjar en ny vecka med ett fullt schema.
I fredags gick jag, Millan och Frida på stan ett tag innan jag och Millan gick åt middag.
Sedan gick vi hem till mig och snackade ännu mer och bara myste. Skön start på helgen.
Klockan åtta bar det av in till stan igen för att möta upp resten av gänget för att gå på premiären av New Moon!
Filmen var riktigt bra! Nu vill man bara att 3an ska komma!
Men självklart var den inte bättre än 1an.

Igår åkte jag och pappa till Rusta och Ö&B för att köpa en julgran och pynt. Hittade en massa snygga grejer!
Vill bara börja pynta och klä granen nu, har tom världens lust att koka knäck och baka lussebullar.
Jag har ju sagt det förut men jag hatar ju själva julafton men bara älskar att julpynta, slå in julklappar och göra julgodis!
Så en massa julpynt blev det och sedan åkte jag och pappa och övningskörde lite.
Även fast det går bra så har jag jäkligt svårt att se mig själv köra bil som om jag aldrig gjort annat.
Jag fattar inte hur ni Linn och Frida kan övningsköra till och från Vännäsby och Vindeln?!
Resten av kvällen tillbringades hos pappa, såg en massa serier som jag missat osv.
Nu ska jag snabbstäda och sedan fortsätta med sam pluggandet, sååå roligt så roligt


Kommentarer
Postat av: suss

typ samma här... usch så hemsk vecka

2009-11-23 @ 09:49:33
URL: http://sussjohansson.blogg.se/
Postat av: limpan

du är duktig med körandet :D

vart är du diag???

2009-11-23 @ 10:01:29
URL: http://linnstenlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0