Oh when you smile at me you know exactly what you do

Tittade precis ut och sedan på klockan för första gången på länge idag, det är redan mörkt ute och klockan är snart fyra. Hela dagen är ju slut! Vars tog den vägen? Det känns inte som att jag har åstadkommit något vettigt idag även fast jag faktiskt har pluggat en del. Men att vara ledig har varit hur skönt som helst, verkligen behövligt! Tyvärr tror jag att jag håller på att bli sjuk, haft huvudvärk i flera dagar, ingen ork, ont i halsen och så mår jag illa.. Men jag vill inte bli sjuk! Har inte tid med det. Usch nej. Näe, nu måste jag bara leta reda på motivationen som verkar ha försvunnit och plugga NK så det bara ryker om det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0