I've got nothing left to say, just take me away



Har jag pluggat matte ikväll?
Svar nej.
Vad less jag blir på mig själv, istället har jag suttit och kollat klippen på praktikant jerry, dom är ju kung! 
Nog för att det bara tog två minuter, resten av tiden vette tusan vad jag gjort av med.. 
En sak är i alla fall att jag har suttit och kollat på lite hotell, jag är grymt sugen på att åka i väg kanske två nätter efter nyår. 
Sundsvall skulle vara perfekt, det är så där lagomt långt men ändå tillräckligt långt för att kännas som en riktig resa. Men det är nog mest önsketänkande, man måste ju ha någon att åka med också.  
Men oh så skönt det hade varit!
Men nu ska jag faktiskt sätta mig en liten stund med matten i alla fall, bättre än ingenting.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0