I need a go, need a fuckin go, go and celebrate life with a suicide girl

Vars tog tiden vägen?! Jag skulle ju plugga spanska med vad har jag gjort istället? Jag vet inte ens själv...
Lagat fiskgratäng utan fisk och letat efter ett örhänge.
Lyckades ju tappa ett av mina favoritörhängen idag... Och självklart har jag tappat den andra i ett tidigare liv för jag lyckas inte hitta igen den. Jag hatar verkligen att tappa bort grejer! Bryter nästan ihop varje gång jag gör det.. Jag blir så less på mig själv, när ska oturen vända och turen komma tillbaka?? Tittade nyss på mitt knä också, haha, jag har aldrig sett ett sådant blåmärke förut. Det vart nog inte en liten smäll det där.
Nu har jag glömt bort vad mer det var jag skulle skriva, jag lever i en jäkligt förvirrad tillvaro just nu..
Helgen är mer än välkommen kan jag säga! I morgon åker hela goa glada gänget hem till Sussie för middag, film och mys. Oj, vad jag längtar!


Kommentarer
Postat av: Frida

sv: amendurååhhhh!!! hihihihi

2009-11-28 @ 19:40:25
URL: http://fridaakj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0