I think I'm moving but I go nowhere

Gårdagen tillbringades med mina underbara vänner.
God mat, Idol, skvaller och skratt - perfekt avslut på denna jävulsk vecka!
Åkte hem med elva bussen i morse och la mig i sängen direkt, klockan två somnade jag och vid halv sex vaknar jag av att jag fått sms från Sofia som bestämt sig för att komma hit.
Så det var bara att hoppa upp och försöka snabbstäda lite.
Men nu sitter vi i alla fall i min säng och ska nog snart se på någon film eller nått. Har just gått in till stan och handlat lite glass och sånt. I morgon är det ju skyltsöndag så Sofia ska sova här och så blir det en tidig morgon för att promenera in till stan en stund, mysigt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0