Daddy daddy is a pinball living on the edge livin' like a pinball



Igår stod klassfest på schemat!
Det var maskerad och temat var bokstaven P.
Sjukt kul var det i alla fall! Roligt att det gick fortare det här året att fixa klassfest än förra.
Kvällen började i alla fall hemma hos mig med middag och som den duktiga värdinnan jag är så bjöds det på Billys som det fick köpa själva. haha
Kanske dags att jag slår till med en riktig middag här någon gång.
I alla fall, det blev mycket skratt och vi alla gjorde oss i ordning för att sedan ta bussen till Ersboda där det hela ägde rum. Som sagt, riktigt kul kväll/natt! Och jag har ju för underbar klass!

Idag har jag legat i sängen bokstavligen hela dagen, sett två filmer och tolv avsnitt av How I met you mother.
Enda kraftansträngningen var att cykla till Frasses på Grubbe och köpa ett vegmeal. Fy sate vad gott det var! Första gången jag åt pommes på bokstavligen år och dag.
Egentligen borde jag väl ha diskat och städat men jag har bara inte orkat.. Så alla sprit flaskor och all disk står fortfarande framme... Usch vad dålig jag är.
Dessutom har jag hittat tusen kvarlämnade grejer, så här kommer en lista, hojta om något är ditt!

- Foundation utan lock
- Svart mössa
- Nycklar
- Läppglans
- Tejprulle
- Vita tygskor
- Klänning + skärp
- Mobilladdare
- Gainomax
- Godispåse
- Svarta klackar
- Svart linne
- Cardcase
- Nycklar igen
- Hänglås
- Hårprodukter


Kommentarer
Postat av: suss

GODISPÅSE :D

2009-11-16 @ 06:58:35
URL: http://sussjohansson.blogg.se/
Postat av: suss

GODISPÅSE :D

2009-11-16 @ 06:58:54
URL: http://sussjohansson.blogg.se/
Postat av: frida

- Foundation utan lock

- Nycklar

- Tejprulle

- Mobilladdare

- Gainomax

- Cardcase

- Hänglås

- Hårprodukter



MITT MITT!!!!!

2009-11-18 @ 09:21:16
URL: http://fridaakj.blogg.se/
Postat av: emlialaialailaial

svart linne

svarta klackar

hårspray

ståldtråd

....tror de var det ;)

2009-11-18 @ 09:21:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0