Baby, that's why you're beautiful



Bild från förra året hos Limpan. Underbart

Igår tillbringade vi då kvällen hos Linn vilket var helt u n d e r b a r t!Det blev som sagt ingen utklädning, spöken eller sprit för oss. I stället blev det film, sång, knäppa tävlingar, massor av godis, en taliban (?) och roliga historier. Jag har inte skrattat så mycket på länge! Tårarna rann nästan och ont i magen fick jag. Det var skönt med en mysig hemmakväll under filtar och med världens bästa tjejer. Snacka om att älska dessa tjejer!

Jag och Andrea tog 11.10 bussen hem i morse och gick direkt till gymmet.
Det var nästan tomt, vilket var väldigt skönt.
Så nu sitter jag här med go träningsvärken eftersom jag sket i att stretcha.
Men men, sånt är livet och det är kanske dags för mig att läsa ut boken som man ska redovisa på tisdag..

Hoppas ni har haft en lika toppen helg som mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0