All the time that you were gone, I thought about how things went wrong

Det är skönt när man har riktigt bra dagar, idag har varit en sådan.
Mötte upp Sofia inne i stan för att bland annat köpa en present till farsdag.
Vi hittade faktiskt en present så nu är det fixat.
Sen tog vi bussen till Böleäng och det kändes faktisk lite konstigt, jag har inte åkt buss dit på flera månader. Att ett ställe där man bott i hela sitt liv nu känns så främmandet?
Men i alla fall, till det roliga, JAG HAR ÖVNINGSKÖRT! för första gången i mitt liv! Och det gick faktisk otroligt bra, inte speciellt många kärringstopp och jag körde inte ner i några diken eller in lycktstolpar. Men lite rädd var pappa allt, det märktes. Men som sagt, det gick bra, körde runt en massa på parkeringen, bromsade och växlade ett tag och sen fick jag tom ut på vägen och köra. Fast det var ju bara vid travet så det kommer inte direkt några bilar men det var friskt vågat av pappa min. 
Resten av kvällen har jag tillbringat i min lite väl mörka lägenhet men lite serier, film och glass.
Pratade med Emma i telefon för första gången på år och dar typ! Det blev ett ganska bra tag och det var riktigt kul, känner hur mycket jag saknat henne.
Nu ska jag skriva en labbrapport, riktigt kul en lördagskväll men våran lärare var så snäll och valde söndagskväll som inskicknings dag. Tackar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0