Vindeln for life

Dagen har jag tillbringat med mina favorit tjejer i Vindeln!
Här vill jag tillbringa många dagar i sommar!
Vi kom hit ganska tidigt och har gått husasyn hos både Millan och Frida, raggarrundan i Vindeln, pizza på Svanen och nu grillning vid älven. Super mysigt alltihopa! Vädret har ju varit på topp dessutom vilket bara har gjort det hela bättre!
Innan jag hoppade på bussen hit så var jag på massage! Sate vad skönt det var! Verkligen behövligt och avslappnande, helt klart något som jag ska fortsätta med! Får leva på nudlar och unna mig massage efter att jag flyttat!
Men nu ska jag vara social med Andrea och Frida, vi myser vid Fridas matbord och snicksnackar. Hade jag inte luktat så jäkla mycket grillrök så hade det varit perfekt!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0