Vilken kväll!

Vilken kväll det var i går!
Riktigt kul hade jag i går vill jag lova!!
Det började med middag och gotta hemma hos mig tillsammans men Frida, Andrea, Sussie och Fanny.
Det blev mycket skratt och bus och av någon andledning så har det blivit en tradition att hitta på nya sätt att skrämma mig. Igår var det ett troll under trappen som skrämde livet ur mig, trodde jag skulle ramla ner och slå ihjäl mig.
Vid typ halv nio tog vi bussen in till stan och resten är historia.
Nää, men vi mötte upp några andra, träffade en massa roliga människor lite överallt, och hade bara hur kul som helst!
Vi var hemma någon gång vid tre och efter lite käk så stöp jag och Fanny rätt i säng, trötta som sjutton efter den roligaste kvällen på länge!

Idag ska jag ägna hela dagen åt att plugga, måste skicka ett engelska arbeta och så har jag prov i svenska på tisdag.
Men efter det så är det slut på allt! Sate så skönt!



Världens finaste tjejor från igår!
Några sekunder innan det blev en massa sand i håret osv på en viss person.
(P.S. Se så snygg frida var!)


Kommentarer
Postat av: fridaaa

STYGG FLICKAN!!

2009-05-25 @ 17:36:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0