Vars är jag?

Nu sitter jag här hemma och är helt slut.
Att en dag i skolan där man egentligen inte gjort något speciellt ska ta slut på ens krafter så!?
Jag är så less på skolan nu så ojoj. Men i morgon har jag det sista prover för den här terminen och då är det slut för mig. På onsdag tar jag sommarlov, hahah. Jag tror att jag bara ska åka genom de sista dagarna, nää jag vet själv att jag inte kommer klara av det men lite lugnare ska jag då ta.
Dessutom är det exakt en vecka tills jag flyttar!!!! Sate så kul jag kommer ha den veckan!!
Sussie och Andrea ska bo hos mig hela veckan och sedan på helgen så blir det inflyttningsfest.
Men nu ska jag göra lite svenska innan det är dags att åka till stallet.
Slänger bara in lite bilder från min och Andreas miniresa.






Starkmannen

Helt galen katt!









BÄSTASTE DU! :*

Kommentarer
Postat av: Andrea

Hhahahaha tack för den första bilden!

Men jag hade det underbart, älskar dig :*

2009-05-25 @ 19:41:45
URL: http://drey.blogg.se/
Postat av: linn

DEN DÄR KATTEN SKRÄMMER MIG!!!

2009-05-26 @ 16:11:32
URL: http://linnstenlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0