Valborg

Igår var det då Valborg och den tillbringade jag med mina favorit tjejer!
Vi åkte hem till Andrea, gjorde oss fina och åt sjukt god middag! Vi grillade vilket var första gången för mig det här året.
Sedan åt vi marängtårta och lyssnade på en massa bra musik innan vi skyndade iväg till bussen för att åka in till stan.
Väl inne i stan splittrades vi lite och så drog jag, Andrea, Frida  och Fanny vidare och vi var nog lite överallt innan vi hamnade på Max någon gång i natt. Där träffade vi några och hade roligt i typ en timme innan Andreas mamma kom och hämtade oss. Vi hade ju tänkt cykla hem till Stöcksjö mitt i natten och det är inte direkt nära. Vette tusan vad vi tänkte, vi hade ju garanterat frysigt ihjäl!
Men jag hade i alla fall hur jäkla kul som helst! Det blev helt enkelt en perfekt kväll!
Det var så roligt att äntligen vara alla tjejer igen, det var ju typ hundra år sedan.
Nu måste vi ju bara se till att vi får fara hem till de andra tjejerna snart också.

Jag sov ju hos Andrea i natt tillsammans med Fanny, vi kom i säng ganska sent och som vanligt vaknade vi tidigt. Men vi låg kvar i sängen i några timmar myste, snackade och hade många goda skratt. Tårarna rann till och med på oss ibland.
I alla fall, om några timmar ska vi åka in till stan, handla och hyra film sen ska vi vidare hem till Fanny.
Det kommer att bli riktigt mysig och skönt att bara göra ingenting.

Hoppas alla andra hade en lika bra valborg som mig!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0