Jag <3 H&M

Jag måste prata med mamma!
Nu har jag varit inne på H&M:s hemsida och hittat en massa snygga grejer!
Så det blir nog dags att beställa nästa paket med kläder, pappa har dessutom varit (förhoppningsvis) och hämtat ut det nästsista paket som är från Halens. Längtar till jag får prova allt i morgon, eller det var ju bara två grejer men ändå!
Dessutom kommer det ett till paket på måndag med skooor.
Jag tror inte att jag kommer att rymma allt i min lilla walk-in-closet i alla fall, har waaaay to much clothes!
Men som sagt, måste prata med mamma och då blir det i alla fall att beställa de två klänningarna och ringen. Helt kär är jag i dom. Armbandet har jag ju sett på H&M i stan så jag kan ju lika gärna köpa det där.
Tänk att man kan bli helt förälskad i kläder!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0