Vad ska man göra

Idag hade vi då nationella i matte och det gick helt okej men jag vågar inte säga något.
Efter skolan gick vi in till stan och köpte den nya glassen på Mc Donalds, maräng Swiss! Hur dog som helst var den! Det blir helt klart en glass jag kommer att njuta av i sommar. Efter det följde jag och Andrea med Millan till Sun tan eftersom att hon skulle sola. Så vi satt utanför och hade tetris tävling, för första gången vann faktiskt Andrea.
Efter att Millan var klar så gick jag till mormor för att hälsa på Misse the kisse. Han bor ju där tills jag har flyttat till lägenheten. Gissa om jag har saknat honom! Det är inte lika varmt i sängen längre, han bodde ju i princip i min säng hela dagarna. Ett väldigt härligt sällskap. Men snart så har jag ju lägenheten, då blir det jag och kissen. haha.
Nu ska jag fortsätta se Desperate Housewives och sen plugga lite igen.
Men mest taggar jag helgen och Vindeln!!  




,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0