Tattoo

Nu är jag äntligen hemma igen, eller det har jag varit i några timmar.
Det känns skönt och jag har typ saknat dom i massor även fast jag inte var borta så många timmar.
Jag och mamma var i alla fall och gjorde en del ärenden och for även på Ica Maxi så jag fick handla mig en hårspray bl.a. 
Jag undrar när vi ska gå och lägga oss, vi är ju inte de bästa på att sova när vi är med varandra.
Men som Sussie skrev i sin blogg, vad gör det när man umgås med världens roligaste tjejer?
Nu sitter jag och Andrea och tittar på tatueringar, hon håller på att planera sin 2:a och jag min första. 
Även om jag redan bestämt 7 ställen jag ska tatuera mig på så vet jag inte riktigt exakt vad jag ska göra. 
Men jag har bestämt mig för att jag i alla fall ska ha gjort två stycken innan året är slut. 

 


Andreas sjukt snygga tatuering!

Kommentarer
Postat av: Linn

Hehe det är inte lätt att bestämma sig när det gäller tatueringar xd Men det är sjukt snyggt!

Själv har jag en i svanken :)

2009-05-06 @ 08:39:34
URL: http://linnguz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0