Take me back

Nu är jag hemma från Andrea, men jag kan verkligen inte säga "äntligen hemma" för jag hade mer än gärna stannat hos henne tills på måndag. För sen på måndag drar ju vi till Sussie i en vecka. Nog för att jag inte hade sovit en enda natt hemma på en vecka då men det hade inte gjort något alls. Jag hade ju tillbringat veckan med mina bästa vänner så!
Men nu ska jag och min bror gå till mamma för att lasta det sista från lägenheten, mest små grejer ur förrådet.
Sen kommer jag aldrig sätta foten där igen, det känns lite tråkigt för jag har många underbara minnen därifrån. Speciellt från det senaste halvåret.
Innan jag går slänger jag in en bild på armbandet jag fick av Andrea, det är galet snyggt! Och hon är bara för snäll, synd att jag inte är så snäll. Men jag får väl ge tillbaka genom att driva hotell om en månad.
Men jag älskar verkligen armbandet! Lånade det på valborg och det slutade med att jag fick med mig det hem.
Det tackar jag hjärtligt för!



Kommentarer
Postat av: Andrea

ingen fara honey.

Älskar att göra andra glada!!

2009-05-03 @ 22:13:52
URL: http://drey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0