Sol, vind och vatten

Jag är fortfarande kvar i Vindeln och jag har det jätte skönt!
Jag, Frida och Andrea har legat ute hela dagen och solat i den underbara värmen!
Sjukt skönt att bara ligga och snacka och göra ingenting!
För en stund sedan kom vi även in från en promenad runt byn, vi gick på Ica och handlade lite mat + glass som vi sedan satte oss ute och åt.
Vädret är ju verkligen helt underbart och jag vet inte alls när jag senast tillbringade så mycket tid utomhus som idag.
Nu börjar middagen göras i ordning, Fridas pappa ska grilla hamburgare.

På onsdag åker jag till Bastuträsk också, eller Skellefteå för dem som inte vet vad Bastuträsk är.
Mami bor ju där nu för tiden så jag tänkte att jag skulle hälsa på där nu när vi är lediga på torsdag och fredag.
Så det blir förhoppningsvis roligt, jag får se till att lägga in några filmer på datorn så jag har något att göra eftersom att jag åker dit on my own.
Det enda viktiga som jag ska göra är att titta efter min klänning som jag inte hittat i stan och att köpa spetsgardinerna som jag hittat på Åhléns.
Sen kommer jag ju hem på fredag igen och då blir det en massa roligheter både på fredag och lördag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0