Sofia Christina Ledin





42 frågor om en bästa vän



1. Vad heter hon? Sofia Christina Ledin

2. Hur gammal är hon? 17 vårar

3. När träffades ni sist? i fredags

4. Vad har hon för hårfärg? blond

5. Brukar hon färga håret? Yess, och slinga ibland 

6. Vilka färger har hon haft: olika bruna och blonda

7. Vad har hon för parfym? har faktiskt vetat en gång i tiden

8. Är hon galen? haha, galnaste av dom alla

9. Vad är erat bästa minne? har alldelens för många för att kunna välja, men mycket av det vi gjorde när vi var små men också många (!) från senare tid

10. Har ni många minnen ihop? kan jag lova

11. Vart bor hon? Böleäng och Klabböleh

12. Har ni varit utomlands tillsammans? neee

13. Är du avundsjuk på henne? jaaa

14. Vad heter hennes syskon? Emma + Evelina, Stina, Peter, Robin, Jonas och Erik

15. När träffades ni första gången? i 3an tror jag det var

16. Hur träffades ni? våra päron gillar badhus

17. Vad går hon i för sporter? ingen

18. Vad kan hon göra på helgerna? Oliver och moi och hennes andra vänner så klart

19. Göra efter skolan?  olike, stan, oliver, vänner osv

21. Har ni kramats ? klart:)

22. Brukar ni säga att ni älskar varandra? nope, men jag håller med om att vi måste börja göra de

23. Har hon fräknar? nää

24. Har ni kollat på film någon gång? en miljard gånger

25. Har ni bråkat någon gång?  hahha, tydligen så har vi det

26. Har ni sovit i samma säng? japp

27. Har ni skrattat tills ni gråtit?  vetinte, garvat riktigt mycket iallafall

28. Har du sett henne gråta? Japp, jag tror det

29. Vad gjorde du då? tröstat antagligen men säkert skrattat nån gång också

30. Har du sett henne vara riktigt arg? haha ja

31. Har hon sett dig gråta? jag vet inte

32. Vad ska ni göra i sommar? inga planer än, njuta och ha kul

33. Har hon svikit dig någon gång? nope, det tror jag inte

34. Har ni pratat i telefon någon gång? jaa, tusen gånger

r35. Vad skulle du göra om denna personen dog? dööö själv så klart!

36. Kommer ni vara kompisar om 10 år? det hoppas jag då

37. Älskar du henne? klart jag gör

38. Vad är det bästa med henne? allt med hon är bäst

39. Vad skulle du vilja att hon ändrade på? jag kommer inte på nått

40. Skulle du ge henne pengar om du vann 1 miljon? lite kanske, hehe:]

41. Hur ser hennes klädstil ut?  Muy bien!

42. vill du att hon ska kopiera detta och skriva om dig? har hon redan gjort



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0