Skandal

Det här är inte klokt, vad har jag gjort idag egentligen? INGENTING!
Har bara sett två avsnitt One tree hill och ett 90210.
Inge tårta hos Sofia för där har dom feber och ingen kjolsyning heller.. Men främst, inget plugg! Jag har inte öppnat böckerna för än typ nu.. Och jag har precis räknat ihop att det är över 60 sidor... Jag vet inte riktigt vad jag har tänkt med det här, provet är ju på tisdag.. Får verkligen hålla tummarna på det här!
Dessutom har jag lovat Andrea 20 kr om jag inte syr klart min kjol innan helgen. Känner jag mig själv rätt så kan hon kassera in den där 20an på lördag. Men förhoppningsvis sporrar det mig lite så att jag äntligen kan ta tummen ur arslet och göra något. Men tills den är klar så har jag fått låna Andreas kjol tills på onsdag. hehe
Nu ska jag fortsätta plugga (läs se Bones.....)



Typ mina livs kärlekar!

Kommentarer
Postat av: suss

jag älskar er!

2009-05-10 @ 23:32:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0