@ Oliver

Nu sitter jag här hos Oliver tillsammans med Sofia.
Sofia har fått nått fel och står och dansar på sängen.
Men nu ska hon visa mig alla hennes snygga inköp hon gjort!
Jag stannar nog här nån timme till, kommer vara väldigt trött i morgon men jag har för roligt för att fara hem.
Efter skolan idag så var i alla fall jag och Sussie på stan ett bra tag och provade typ tusen olika grejer.
Jag köpte ett linne i alla fall och Sussie köpte ett linne och ett par skor.
Att ha köpstopp funkar verkligen inte för mig...!
Nu ska jag se på Sofias modevisning.



Älsklings Sofia!

Kommentarer
Postat av: Em

Hoppas du får en bra lördag!

Kram, Em

2009-05-16 @ 12:56:41
URL: http://madebyem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0