Nu var det slut på det roliga

Nu ska vi gå och lägga oss om en stund och för första gången kommer vi i säng i lagom tid, inte för att det varit för hemskt tidigare men i morgon ska vi på äventyr så det känns som om att det är viktigt med lite extra sömn i natt.
Morgondagen blir nog slapp och jag hoppas på strålande väder! Men spanskan oroar mig ganska mycket, jag har fortfarande inte läst boken som skulle vara klar förra veckan och dessutom så var jag inte där i torsdags så jag missade en viktigt skrivning.. Vi får väl se hur mycket smisk jag får i morgon.
Men nu slänger jag in något betydligt roligare, bilder från idag. Vilket väder alltså! S O M M A R !














Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0