Nu börjar det roliga igen

Idag har det varit en helt okej dag i skolan, det är ganska slappt men det är bara bra för i det här vädret är det väldigt jobbigt att sitta i ett klassrum. Det är nära att jag inte klarar det..
Trotts att vi fortfarande är väldigt trötta (jag somnade tom i bilen hem igår) så har vi massor av kul, jag kommer sakna de här dagarna men det är ju inte sista gången vi ses. Vi kommer ju att tillbringa natten tillsammans också, fast hos Andrea den här gången. Men i alla fall, idag lyckades jag och Andrea med något som vi mycket troligt aldrig kommer att kunna göra om. Jag och Andrea började bråka på skoj så jag skulle sluta fred med henne genom att krama henne så jag reste mig upp och samtidigt reser hon sig. Jag börjar gå mot henne men då börjar hon med sina boxningskonster och skulle slå mig. Men jag lyckas lägga armarna runt henne med då tror hon att jag ska typ kväva henne så hon får nått ryck och vad fan händer då? JO, hon faller rakt baklänges med mig över sig!! Jag höll på att dö först men som tur var skrattade hon också så jag kunde inte göra annat än att också skratta. Så där låg hon och jag satt och asgarvade så tårarna sprutade nästan. Sjukt komiskt var det och månadens roligaste typ. Tyvärr slog hon huvudet i stengolvet men förhoppningsvis blev det inte så farligt, tur att hon skrattade i alla fall. Kommer inte att glömma det i första taget i alla fall.
"Jag trodde att du skulle anfall mig"! Var hennes försvar.

Efter skolan gick jag till mormor och kom hem med en kasse med lite nya kläder.
Två bodys, en t-shirt/klänning, en svart kofta, ett guldlinne, en långärmad guldglittrig tröja, och en virkad långärmad lite kortare tröja. Jag vet att det inte direkt låter speciellt snyggt men ni ska bara se det! Ska komma ihåg att lägga upp bilder på dem i morgon,.

Nu ska jag packa klart väskan sen ska jag till Andrea och sen ska vi vidare ut på äventyr, vi får se hur det här ska sluta.
Men jag ska tillbringa kvällen och natten med mina favorit tjejer så då spelar inget annat någon roll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0