Natti natti

Nu är det nog dags för mig att krypa ner i sängen, men innan det ska jag faktiskt kolla lite på min spanska.
Som om jag kan lära mig något på en timme kvällen innan. Men som sagt, jag bryr mig inte och tydligen så har jag turen att jag får göra om det eftersom att jag kommer faila. hehe, som om det kommer hjälpa.
Jag har i alla fall tänkt ta en sväng förbi min rektor i morgon och höra om man inte kan byta språk nästa år då?! Jag skulle typ kunna läsa med 93:orna... Fast jag kan inte bestämma mig för vad som är mest plågsamt av att ha spanska med Åsa eller läsa nått annat språk med en massa 93:or. Ajaa, vi får väl se.
Ett annat mission har jag är att jag verkligen måste hitta mina hörlurar så att jag kan koppla in dom i datorn på väg till mami. För att överleva resorna så har jag tänk se film eller nått, för jag har ju inte varit så smart att jag har tänkt på att jag kommer måste åka hela den där vägen ensam och det var något jag inte hade lust med just nu.
Men men, så blir det ibland.
Nu spanska och sen skönhetssömnen.






Jäklar vad jag längtar till sommarlovet!
Och stugan är ett av ställena som jag verkligen vill åka till, det är så sjukt avslappnande där!

Bild: Dammen en liten bit från min stuga.

Kommentarer
Postat av: Andrea

Alltså mys vi kommer ha det!

2009-05-18 @ 13:18:48
URL: http://drey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0