Mitt ute i ingenstans

Jag och Andrea sov till klockan tre i dag, helt galet.
Men efter en massa som väckte oss flera gånger så var det inte så konstigt men skönt var det.
Vi har inte riktigt vaknat till liv förrän nu heller. Vi har inte gjort något alls nästan på hela dagen men håller Andrea på att duscha sen är det min tur och sen ska vi ta en lång och skön promenad för att sedan lägga oss med vår Ben & Jerry's och se på "En kärleks historia"
Jag har äntligen hittat den bästa täckningen i rummet också! Verkligen på tiden vill jag lova, Internet har funkat felfritt i flera timmar nu. Men jobbigt är det, datorn står på en flyttlåda som står på ett bord mitt i rummet så jag fick stå upp ett bra tag innan jag hittade en stol som jag kunde dra fram. Men nu har jag i alla fall täckning! (Känner mig som värsta datanörden..)
I morgon åker vi hem igen men innan det ska vi hinna in till Skellefteå för att titta på en klänning och gardiner åt mig.
Dessutom får jag kanske träffa Sofia i morgon om jag har tur, men det hoppas jag då verkligen på!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0