Mio min Mio

Jag är så sjukt trött idag att jag inte vet vad..
Men värre är det nog med Andrea, hon kunde knappt hålla ögonen öppna.
Fast hon sova 1,5 timme i skolan så nu är det lite bättre med henne i alla fall.
Jag sitter i soffan i mjukisar och med benen på bordet, hehe, inte så uppfostrat men jag känner mig så hemma såå.
Och så här gör jag ju hemma men nu låter det bara hemskt när jag säger det. Ajaa..
Nu ska Andrea plugga och jag ska hitta på något att roa mig själv med.
Har tänk måla naglarna och sedan skriva en inköpslista, mamma ville att jag skulle skriva ner allt som jag vill att vi ska handla i matväg ifrån Maxi nu när hon kommer ner.
Jag måste ju fylla alla skåpen med en massa mat, i alla fall om mamma får bestämma.
Men innan jag går ska jag slänga in en bild på bordet och stolarna som Fredrik reserverade åt mig.
Så jag och mamma ska åka och hämta dem till veckan.
Längtar hur mycket som helst! Dessutom är det verkligen mitt drömbord och stolar!!


 

 
Vitt bord och vita stolar ifrån Mio.



 


Kommentarer
Postat av: Andrea

Dom är så grymt snygga!!

2009-05-28 @ 19:29:11
URL: http://drey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0