med typ dallrande fett och lösmage

Sate vad misslyckad jag är!
Jag borde verkligen plugga men det har hänt så mycket annat kul på msn så det har bara inte gått. Satan också.
Nu låter jag dessutom som värsta datanörden.
Ajaa, som sagt är det tur att jag har sovmorgon och orkar vara vaken ett tag in i natten. Dessutom har jag världens snällaste mamma som är villig att förhöra mig.
Nu vet jag egentligen inte varför jag lägger tid på att blogga när jag borde lägga tiden på att plugga.
Men men, nu får det gå som det går jag orkar fan inte bry mig...
Men annars så leker livet just nu! Jag bor på några rosa moln tror jag!
Jag har verkligen världens bästa vänner!!!! Puss på er
Nu taggar vi grillning på lördag :D

rubriken är citerad av Andrea


Kommentarer
Postat av: Terese

Vilken fin blogg du har :)

2009-05-12 @ 18:23:30
URL: http://fantasidif.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0