Lycka

Jag har fortfarande inte kommit igång med dagen även fast jag ställde klockan på elva.
Det blev väldigt sent igår och jag gruvar mig verkligen för hur jag ska orka kliva upp till skolan i veckan... Har i alla fall en sovmorgon. Men man får hålla ut, snart är det ju sommarlov.
Idag måste jag plugga både svenska och lite matte. Antiken svenskaprov på tisdag och jag fattar ingenting, det här är så sjukt tråkigt och krångligt! Sen så är det ju matte nationella i veckan också.. Men det är ju inte lika farligt, man slipper ju i alla fall plugga men jag vill så gärna ha mitt MVG!
Dessutom har jag tänkt sy till min kjol också, måste verkligen få det gjort nu!
Men inte än, tänkte roa mig med det ikväll. Dessutom ska jag till Sofia och äta tårta, hon har ju fyllt år så då skulle jag få komma förbi där. Det känns som om det var länge sedan vi sågs (läs onsdags) så det ska bli kul.
Men nu ska jag mumsa klart på min Ben & Jerrys och hoppa ur sovkläderna. Förstå min lycka när jag hittade två Ben & Jerrys i frysen och min lillebror förklarar att en av den var våran. En perfekt start på dagen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0