Lovelys

Vilken kväll igen alltså! hahah
Jag har haft det sjukt roligt med mina älsklingar Fanny och Andrea!
Efter skolan gick vi in till stan och jag handlade lite grejer på Åhléns och sedan gick vi på för att handla lite godis, jordgubbar och vatten för att sen hoppa på en buss till brännbolls yran.
Sedan åkte jag, Fanny och Andrea hem hit (har upptäckt att jag alltid säger hem om Andreas hus) för att äta middag och byta kläder.
Inne i stan var det väldig tomt så vi gick till ett sälle nära skolan där det var en massa skönt folk och jag kan lova att vi alla hade det jätte roligt! Vädret var ju på topp och allt så det var sjukt skönt att vara ute.
När vi kom till stan några timmar senare hade det kommit betydligt mer människor och natten avslutades på Subway med kanske den godaste mackan på länge.

Idag är det ännu bättre väder och underbart varmt så det blir nog bara att sola hela dagen.
Jag har inte klivit ur sängen än men jag hade tänkt gå ner och göra de andra sällskap och äta frukost.

Jag känner verkligen att livet är på topp!!


Jag måste bara lägga in den här texten.
Ni kan aldrig förstå hur mycket vi tre skrattade i morse när jag upptäckte att Fanny hade skrivit det här diariumet på apberget. Jävulskt kul var det i alla fall! Jag skrattar bara jag tänker på det!




ojdsjfosn jsg är helt wasterd


ojsan herregud vlken kväll det lev ikväll hiiiiiiiiiiiiiiihih uergh jage ja vet inte vead ja gjorde hih jaja;D nu är jag här med andrea sarA och matte shahahah ha en kul fortsatt kväll alla fulla!

(förlåt omejag är dryg med er nu om ni viulle sova)

........................NUE HAR DOM ANDRA DÄCKAT HAAHAHAHAHAHAH BARA JAG KVAR_:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0