Livet är underbart

Det börjar gå fort utför, snart är det skolavslutning och sommarlov!
Det går verkligen inte att tänka sig och den här sommaren kommer att bli så perfekt att jag inte kan vänta!
Efter skolan så gick jag och Andrea runt en stund på stan men det blev väl inte direkt några märkvärdiga inköp.
Men jag hittade ett riktigt snyggt armband på Åhléns som jag bara måste ha! Men jag har köpstopp i några dagar nu.
Trots det ska jag hämta ut ett par skor i morgon..
Men det var sjukt skönt att gå runt på stan, vädret är ju nästan på topp! Dessutom fick vi oss verkligen en hel del roliga skratt.
Hade 3 km idag på skolan också, jag trodde jag skulle dö!
Knäna var verkligen inte på min sida idag, trodde att dom skulle strejka helt och hållet. Men runt kom jag även om jag trodde att jag aldrig skulle göra det. Sen när jag kommer i mål så såg nog Andrea hur ont jag hade och Svonni ba: Men du hade ju kunnat få simma istället om du nu har så ont. Vi hade ju pratat om det.
TACKAR! Vi har inte pratat en liten sekund om det. Hade ju varit jätte bra och jag hade sluppit sitta här med kökskniven och fundera på om jag ska kapa dem för att slippa ha ont dagligen..
Okeej, där överdrev jag ganska men jag brukar faktiskt säga att jag ska kapa dem även om jag aldrig(!) skulle göra det.
Men nu ska jag springa ner och sno några bullar innan pappa och Yvonne kommer hem, tyvärr tror jag att Yvonne har räknat dem så vi får se om jag eller bror min åker dit.
Slänger bara in en bild på klänningen jag köpte för någon vecka sedan. Sjukt snygg i sommar!







ca 300 kr på Bik Bok, tror jag.

Kommentarer
Postat av: Andrea

Hela du är ju det snyggaste!!

2009-05-14 @ 20:14:29
URL: http://drey.blogg.se/
Postat av: F r i d a 5 l i n g

mycket fin blogg !

2009-05-15 @ 11:42:55
URL: http://bitoffrida.blogg.se/
Postat av: Jenny

Den var riktigt snygg!

2009-05-15 @ 11:43:34
URL: http://nyfiknafisen.blogg.se/
Postat av: fanny

sjukt snygg klänning!! ;D

2009-05-15 @ 17:26:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0