Kulturnatta

Flickor, flickor, flickor.
Nu ska ni få höra nått roligt!
Kulturnatta hemma hos mig är fixat! Det är nästan helt säkert nu i alla fall :D
Så det blir ju perfa! Middag och hela köret här sen in till stan.
(I bristen på att skiva något annat så skriver jag det här)
Men då vet ni det i alla fall, nu gäller det bara för mig att vara extra snäll i veckan så att han inte får för sig att säga nej.
Fast det lär ju inte bli så svårt eftersom att jag åker bort på onsdag. Men jag kom på att det kommer bli vääääldigt tråkigt, 4 timmars buss på två dygn helt själv. Jippi! Förhoppningsvis hittar jag nått att roa mig med därborta i alla fall.
Men nu väntar Bones på mig.


Kommentarer
Postat av: Em

sv: Härligt!!

Tack tack

2009-05-17 @ 20:20:33
URL: http://madebyem.blogg.se/
Postat av: F r i d a 5 l i n g

sv: men tack vad söt du är ! :)

2009-05-17 @ 22:09:44
URL: http://bitoffrida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0