Kontorsråtta

Nu sitter jag här på Andreas pappas jobb.
Det är sjukt mysigt här, hade mer än gärna haft det här som min lägenhet!
Vi ska snart gå och lägga oss, madrassen är uppblåst och väskan nästan färdigpackad.
Efter att jag skrivit klart det här ska jag gå och göra några mackor och sedan ta bort sminket.
Vi ska ju upp sjukt tidigt i morgon, bussen går 07.15!
Men eftersom att vi sover här i natt så kommer det ta 30 sekunder att gå ner till kajen där bussen går i från.
Sen blir det 4 timmars buss utan Andreas Ipod.. Den kommer vara saknad vill jag lova. Jag och Andrea är ju värsta buss åkarna och sitter alltid och lyssnar på den.
Men jag har lovat att underhålla med min sång istället (stackars det andra som åker med säger jag bara)
Men nu ska jag gå och göra några mackor tills i morgon.
Filmen var förresten sjukt jäkla bra!! Skrattade hur mycket som helst.
Rekommenderar er verkligen att se den när det kommer ut på bio i slutet av juni.
Lite häftigt var det faktiskt när killen som jobbade där sa att vi var några av de första i världen att se filmen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0