Jag döööööööööör

Ojojojojojojoj, nu sitter jag i min MIN lägenhet!!
Mamma har inte kommit än så jag och Andrea sitter på golven i denna tomma lägenhet och bara njuter.
Vi har kollat runt och ska snart börja bära upp grejer men just nu sitter Andrea och läser lite spanska och jag har precis installerat om min dongel på hennes dator eftersom att min bestämde sig för att inte starta idag. Tur att det är skola i morgon så jag kan få den fixad.
Men nu ska jag fortsätta njuta av det här. Jag kan verkligen inte fatta att idag är liksom dagen, jag samlar ju vuxenpoäng så det är klokt. Men jag kan verkligen inte fatta det än, det lär nog ta några dagar till och tänk att för en vecka sedan var sista gången jag bodde hemma. Nu har jag ju mitt egna ställe och aldrig att jag tänker flytta hem igen.
Vilken sommar det här kommer bli!! Livet är verkligen på topp just nu.

Kommentarer
Postat av: linn

jag jag vet, det är helt stört. Jag dog typ...

2009-06-01 @ 09:12:39
URL: http://linnstenlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0